Businesscase Warmetruiendag
Benieuwd wat deelname aan Warmetruiendag voor jouw bedrijf betekent?
Vul dan de Warmetruiendag businesscase -uiteraard vertrouwelijk- in: inzicht in jullie winst en besparingen in 9 vragen!
Met de businesscase heb je inzicht in 3 soorten winst, specifiek voor jouw bedrijf: de maatschappelijke, financiële en klimaatwinst. En in samenwerking met van Beek Ingenieurs – met wie we het rekenmodel ontwikkeld hebben – berekenden we natuurlijk ook hoeveel medewerkers jullie, met de besparing, kunnen voorzien van een lekker warme trui!
"*" geeft vereiste velden aan
Warmetruiendag is een campagne van
heel Nederland
Klimaatverbond Nederland is sinds 2007 de initiatiefnemer van Warmetruiendag. Jaarlijks houden we deze op of rond 16 februari. Het is een campagne voor en door heel Nederland. Mensen, bedrijven en scholen houden ludieke, duurzame acties. Zo vieren we samen de ‘verjaardag’ van de inwerkingtreding van het Kyotoprotocol, het eerste wereldwijde klimaatverdrag.